A więc... Po odpowiednim podszkoleniu i korektach Chat GPT może oceniać język w kontekście kultury organizacji (realizacja zobowiązań, rozliczanie zadań, feedback pracownika). Tutaj nastawiliśmy AI na styl wyjaśniania wg. M.Seligmana. (Więcej na ten temat napiszę na LinkedIn, bo strasznie się tym nakręciłem. Analiza sentymentu to przy tym nic.)
W skrócie - możesz oceniać nastawienie (np. wychwytując zdania typu "to IT to zawsze psuje robotę'). Możesz też z tego wyjść do tego, jaki jest faktyczny i odczuwalny styl zarządzania (ale to już następny krok - potrzeba tutaj trochę więcej trików).
P.S. Context is king + do Chatu GPT trzeba dostarczyć trochę wiedzy promptem, ale zabawa w zasięgu nietechnicznej osoby w HR (no może do momentu, aż trzeba zrobić taki test na grupie 1000 wypowiedzi i wizualizować). Ale... W One2tribe mamy do tego narzędzie. 😀